روش های گرم کردن در دوچرخه سواری

گرم‌کردن در دوچرخه‌سواری به مواردی چون سن، سبک دوچرخه‌سواری و میزان فشار در تمرینات بستگی دارد؛ اما حدود 15 تا 20 دقیقه گرم‌کردن حداقل زمانی است که توصیه می‌شود. توجه داشته باشید که این فقط عضلات بدن نیستند که به گرم‌کردن نیاز دارند، بلکه سیستم عصبی، مغز، برای فرمان خون‌رسانی و همچنین مفاصل و تمامی …

روش های گرم کردن در دوچرخه سواری ادامه »

چگونه دوچرخه سواری شروع کنیم

یاد گرفتن دوچرخه سواری کار سخت و دشواری نیست. با رعایت و انجام نکات اولیه می توانید دوچرخه سواری را یاد بگیرید و از این ورزش مهیج کمال لذت را ببرید.در این آموزش در وب سایت “دوچرخه من” تلاش میکنیم نحوه آموزش و متد روز یادگیری دوچرخه سواری را بیان کنیم. همچنین برای یادگیری دوچرخه …

چگونه دوچرخه سواری شروع کنیم ادامه »